O co zapytać firmę pozycjonującą?

Zamierzasz pozycjonować swoją stronę WWW? Przed podpisaniem umowy z agencją SEO, przygotuj listę pytań, które zadasz osobom odpowiedzialnym za zwiększenie widoczności Twojej witryny w internecie. O tych pytaniach nie zapomnij!

Jakie doświadczenie ma agencja?

Dotychczasowe doświadczenie to źródło cennej wiedzy na temat agencji. Ta poszczycić się może wieloma zrealizowanymi projektami dla firm z różnych branż  – działającymi zarówno na rynku lokalny, regionalny, jak i globalnym? Możesz mieć pewność, że równie dobrze zaopiekuje się Twoją stroną.

W jaki sposób moja strona będzie pozycjonowana?

Agencja godna zaufania podzieli się z Tobą informacjami o strategii, dzięki której zamierza zwiększyć widoczność strony WWW w sieci. Szczególnie ważne jest w tym zakresie pozyskiwanie linków przychodzących. Spamowanie blogów i for tematycznych czy kupowanie zaplecza linków, choć niedozwolone, wciąż są stosowane przez nieuczciwe agencje. Decydując się na współpracę z nimi musisz liczyć się z nałożeniem kary przez Google.

Czy będę otrzymać raporty z pracy agencji?

Pozycjonowanie strony pochłania budżet twojego biznesu. To naturalne, że chcesz, by przynosiło więc pożądane efekty. W tym celu agencja powinna przedstawiać Ci comiesięczna raporty pozycjonowania, zawierające między innymi analizę poziomu konwerski, liczbę odwiedzin, czas pobytu na stronie czy wskaźnik odrzuceń.

Kto będzie informował mnie o działaniach agencji?

 Dobry kontakt agencji z klientem to niezwykle ważny element współpracy. Najlepsze agencje na rynku zapewnią Ci bieżący kontakt – i to nie jednym, a wieloma kanałami. Dla Twojej wygody powinieneś móc składać wszelkie zapytania zarówno telefonicznie, mailowo, poprzez formularz, czat czy komunikator w social media.

Masz pytania? Napisz do nas!

12 + 13 =