Skuteczny long tail – jak go tworzyć?
Pozycjonowanie sprawia, że stajesz się widoczny w Internecie. Musisz jednak pamiętać, że nieodpowiednio dopasowana strategia może Ci zaszkodzić. W poprzednim wpisie dowiedziałeś się czym jest szerokie pozycjonowanie. Teraz pora byś nauczył się go używać. Przed...
Long tail – dlaczego warto go używać?
Czasami z pozoru mniej logiczne rozwiązania przynoszą lepsze efekty. Tak właśnie jest z long tailem, kluczem, który może wywołać niespodziewane skutki. Dotarcie do niszy, wzrost konwersji i spadek konkurencji to tylko niektóre z benefitów szerokiego pozycjonowania....
Czy Twoja strona stworzonej na systemie CMS WordPress jest bezpieczna?
Zajmujesz się prowadzeniem bloga lub strony na WordPressie? Aktualnie to jedna z najbardziej popularnych platform, pozwalająca rozwijać swoją działalność w sieci. Jednak czy jesteś świadomy tego, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo witryny, stworzonej na systemie...
PR? Twoją opinię poprawi SEO wizerunkowe!
Jak dużą rolę w procesie zakupowym odgrywają opinie na temat danego produktu, które można odnaleźć w internecie? Pewnie nie zdajesz sobie z tego sprawy, że aż 78% użytkowników kupujących w sieci opiera na nich swoje wybory. Większość z nich najbardziej ufa opinii...
Promocja Twojej firmy – zacznij od sieci!
Przyjrzyjmy się, w jaki sposób możesz zacząć reklamowanie swojej marki oraz usług firmy w internecie. Wydaje Ci się, że na ten temat wiesz już wszystko? Jesteśmy gotowi Cię zaskoczyć! Poznaj naprawdę skuteczne sposoby na promocję w sieci!Zacznij od podstawCo oznacza...
Zainwestuj w dobre SEO!
Zastanawiasz się, czy powierzyć prace nad wysoka pozycją Twojej strony agencji, która pozycjonuje w modelu „za efekt”? Nie rób tego zbyt pochopnie! Warto, abyś poznał pułapki, które kryją się właśnie w takim modelu prowadzenia i rozliczania się za pracę pozycjonerów....
#3 mity o SEO – obalamy je!
Na pozycjonowanie ma wpływ tak wiele czynników, że nie trudno jest pogubić się co do ich istotności w tym wielomiesięcznym procesie. Dynamicznie zmieniający się algorytm wyszukiwarki nie ułatwia osiągnięcia wysokiej pozycji w rankingu TOP10 Google. Stąd rodzi się...
Linkowanie wewnętrzne – jak je wykorzystać?
Linkowanie wewnętrzne – jak je wykorzystać? Czy wiesz, czym jest linkowanie wewnętrzne? To kwestia zamieszczania odnośników prowadzących roboty wyszukiwarki oraz obecne na Twojej stronie osoby do wybranych podstron. Jest szczególnie ważne, bo wspomaga proces...
Poznaj najważniejsze elementy strony internetowej!
Jesteś właścicielem firmy i promujesz swoje usługi w internecie – musisz więc dbać o właściwy wygląd Twojej witryny! Nie chodzi tu bowiem jedynie o kwestie estetyczne, czyli jej przejrzysty układ, ale także o skuteczność i zainteresowanie przyszłych Klientów Twoimi...
Jak tworzyć teksty i zadbać o SEO?
Od czasu aktualizacji algorytmu Pingwin 2.1. wartościowe i właściwe zoptymalizowanie pod kątem SEO treści stały się jednymi z najważniejszych czynników w staraniach o lepsza pozycję strony w rankingu Google. Jak więc tworzyć content, aby właściwie wspomagał...