Na pozycjonowanie ma wpływ tak wiele czynników, że nie trudno jest pogubić się co do ich istotności w tym wielomiesięcznym procesie. Dynamicznie zmieniający się algorytm wyszukiwarki nie ułatwia osiągnięcia wysokiej pozycji w rankingu TOP10 Google. Stąd rodzi się potrzeba wykorzystywania wielu różnych metod, by osiągnąć zamierzony cel – być widocznym w przeglądarce. Jednak które z nich są rzeczywiście skuteczne? Na ten temat pojawiło się sporo mitów. Dziś omówimy 3 z nich.

Pierwsze miejsce w TOP10 Google = koniec pracy pozycjonera!

Jeśli uwierzysz w ten mit, możesz borykać się z niepożądanymi skutkami dla Twojego e-biznesu. Bez dalszej pracy nad utrzymaniem pozycji w Google – nawet jeśli jest ona najwyższa – czeka Cię jej prędki spadek. Dlaczego? Praca pozycjonera nie kończy się bowiem z momentem osiągnięcia pierwszej pozycji w przeglądarce. Kolejnym etapem jest takie udoskonalanie SEO i witryny, by utrzymywała się ona na topowym miejscu – a to często jeszcze trudniejsze zadanie, niż doprowadzenie jej do niego.

Pozycjonowanie to prosty oraz szybki proces

To kolejny mit, w który wierzy wielu klientów zgłaszających się do agencji. Ty musisz jednak wiedzieć, że pozycjonowanie jest czasochłonnym procesem, a jego efekty mogą być widoczne dopiero po pół roku, a nawet dłużej. Wszystko zależy od charakteru Twojej e-działalności. Przestrzegamy przed szybkimi metodami na poprawienie pozycji – mogą one spowodować nałożenie kary na Twoja stronę!

Treść – musi być jej jak najwięcej!

Na pewno słyszałeś, że działaniem wspomagającym pozycjonowanie jest publikowanie wielu tekstów wartościowych dla użytkowników – to prawda! Jednak liczy się jakość, a nie ilość – treści rzeczywiście maja być przydatne. Jeśli więc sadzisz, że bezsensowny artykuł, zawierający głównie zlepki zdań i słowa kluczowe przybliży Cię do miejsca w TOP10 Google, jesteś w błędzie.  W swoich tekstach stawiaj na wartościowy przekaz, zawierający oczywiście pozycjonowane frazy. Myśl przede wszystkim o użytkownikach, następnie o preferencjach wyszukiwarki.

Przedstawiliśmy Ci jedynie 3 mity. Jest ich dużo więcej! Jak więc nie popełnić błędy w procesie pozycjonowania? Zalecamy zwrócenie się do agencji SEO, która posiada doświadczenie w tym temacie.

Możesz także skontaktować się z nami – podpowiemy co zrobić, aby Twoja strona stała się widoczna w Google.