Monitoruj wyniki swoich stron!

Oczywiste jest, iż wysoka pozycja strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania jest czymś niezwykle ważnym. Nie bez powodu od wielu lat istnieje żartobliwe stwierdzenie, iż “najlepsze miejsce na ukrycie zwłok to druga strona wyników wyszukiwania Google”. Tylko w niektórych przypadkach ludzie przeglądają wyniki inne top10, gdyż zazwyczaj znajdują to czego szukali na pierwszej stronie Google. Celem każdej agencji zajmującej się SEO jest uzyskanie jak najwyższej pozycji witryny klienta dla wybranych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania Google oraz zwiększenie ruchu na stronie.

Po co monitorować wyniki?

Celem śledzenia pozycji witryny na wybrane słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania jest oczywiście monitorowanie efektów działań związanych z pozycjonowaniem. Wzrosty pozycji będą świadczyć, iż agencja wybrana do prowadzenia działań związanych z SEO wykonuje prawidłowo swoją pracę. Dzięki monitorowaniu wyników można m.in.:

  • stwierdzić, czy agencja poprawnie prowadzi działania
  • porównać wyniki z poprzedniego miesiąca
  • zobaczyć, które frazy mają najniższe pozycje, a które są najwyżej w wynikach
  • zastanowić się, czy działania idą w dobrym kierunku

Jak wygląda monitorowanie wyników?

Przed podpisaniem umowy z firmą zajmującą się SEO należy koniecznie dowiedzieć się, w jaki sposób monitorowane są przez nich pozycje na poszczególne słowa kluczowe. Czy pracownicy agencji marketingu internetowego codziennie kontrolują zmiany w wynikach wyszukiwania, czy może jedynie raz na miesiąc porównują pozycje dla wszystkich klientów? Bez regularnego sprawdzania zmian w pozycjach nie można właściwie ustalić strategii działania i określić czy podejmowanie prace przynoszą zamierzony efekt, czy też nie!

Profesjonalna agencja posiada specjalistyczne narzędzia służące do monitorowania wyników i nieustannie kontroluje pozycje stron klientów na wybrane frazy. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek spadki, to zespół specjalistów zajmujących się projektem powinien niezwłocznie zająć się analizą sytuacji i szukać rozwiązania problemu. Dobrą agencję można poznać po tym, iż na bieżąco reaguje nie tylko na spadki, ale i na wzrosty pozycji.

Sprawdź zestawienie najlepszych agencji SEO https://ranking-seo.pl/ranking-firm-seo/ i podpisz umowę z firmą, która monitoruje wyniki Twojej strony i wyciąga z nich wnioski!

Masz problem z wyborem agencji reklamowej? Zostaw nam swój kontakt, a wybierzemy dla Ciebie idealna agencje SEO!