Jakie doświadczenie ma agencja?
Dotychczasowe doświadczenie to źródło cennej wiedzy na temat agencji. Ta poszczycić się może wieloma zrealizowanymi projektami dla firm z różnych branż – działającymi zarówno na rynku lokalny, regionalny, jak i globalnym? Możesz mieć pewność, że równie dobrze zaopiekuje się Twoją stroną.
W jaki sposób moja strona będzie pozycjonowana?
Agencja godna zaufania podzieli się z Tobą informacjami o strategii, dzięki której zamierza zwiększyć widoczność strony WWW w sieci. Szczególnie ważne jest w tym zakresie pozyskiwanie linków przychodzących. Spamowanie blogów i for tematycznych czy kupowanie zaplecza linków, choć niedozwolone, wciąż są stosowane przez nieuczciwe agencje. Decydując się na współpracę z nimi musisz liczyć się z nałożeniem kary przez Google.
Czy będę otrzymać raporty z pracy agencji?
Pozycjonowanie strony pochłania budżet twojego biznesu. To naturalne, że chcesz, by przynosiło więc pożądane efekty. W tym celu agencja powinna przedstawiać Ci comiesięczna raporty pozycjonowania, zawierające między innymi analizę poziomu konwerski, liczbę odwiedzin, czas pobytu na stronie czy wskaźnik odrzuceń.
Kto będzie informował mnie o działaniach agencji?
Dobry kontakt agencji z klientem to niezwykle ważny element współpracy. Najlepsze agencje na rynku zapewnią Ci bieżący kontakt – i to nie jednym, a wieloma kanałami. Dla Twojej wygody powinieneś móc składać wszelkie zapytania zarówno telefonicznie, mailowo, poprzez formularz, czat czy komunikator w social media.