Linkowanie wewnętrzne – jak je wykorzystać?

Linkowanie wewnętrzne – jak je wykorzystać?

Linkowanie wewnętrzne – jak je wykorzystać? Czy wiesz, czym jest linkowanie wewnętrzne? To kwestia zamieszczania odnośników prowadzących roboty wyszukiwarki oraz obecne na Twojej stronie osoby do wybranych podstron. Jest szczególnie ważne, bo wspomaga proces...
Poznaj najważniejsze elementy strony internetowej!

Poznaj najważniejsze elementy strony internetowej!

Jesteś właścicielem firmy i promujesz swoje usługi w internecie – musisz więc dbać o właściwy wygląd Twojej witryny! Nie chodzi tu bowiem jedynie o kwestie estetyczne, czyli jej przejrzysty układ, ale także o skuteczność i zainteresowanie przyszłych Klientów Twoimi...
Jak tworzyć teksty i zadbać o SEO?

Jak tworzyć teksty i zadbać o SEO?

Od czasu aktualizacji algorytmu Pingwin 2.1. wartościowe i właściwe zoptymalizowanie pod kątem SEO treści stały się jednymi z najważniejszych czynników w staraniach o lepsza pozycję strony w rankingu Google. Jak więc tworzyć content, aby właściwie wspomagał...
Jak pozycjonować zdjęcia i grafiki?

Jak pozycjonować zdjęcia i grafiki?

Z czym kojarzy się zwykle pozycjonowanie? Ze zdobywaniem jak najwyższych pozycji strony dzięki treściom. Jednak musisz wziąć pod uwagę, że są nimi nie tylko teksty. Grafiki i zdjęcia to elementy, które również poddawane są działaniom z zakresu SEO! Aby rozpocząć ich...
Marketing szeptany – czyli wspomaganie SEO

Marketing szeptany – czyli wspomaganie SEO

Jak często użytkownicy spotykają się z opiniami innych internautów na temat usług danej marki bądź ich produktu? Ile razy w ciągu miesiąca wyszukują informacji na ich temat? Odpowiedzi, które dostają w zamian stanowią często klucz do ich decyzji zakupowej.  Dlatego...
Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych

Właściciele firm, którzy chcą, aby pozycja ich witryny w rankingu Google była bardzo wysoka powinni wystrzegać się jednego z poważniejszych błędów – kanibalizacji słów kluczowych. Może ona znacznie utrudnić skuteczne działania z zakresu SEO oraz sprawić, że żadna z...
Google Analytics – sprawdzanie statystyk strony

Google Analytics – sprawdzanie statystyk strony

Google Analytics to narzędzie niezbędne do wnikliwego mierzenia skuteczność strony internetowej firmy czy e-sklepu. To również ważne źródło informacji na temat funkcjonowania witryny i jej kluczowych parametrów. Serwis wymaga optymalizacji? Analityka za pomocą...
Przekierowania 301 i 302 – kiedy się je używa?

Przekierowania 301 i 302 – kiedy się je używa?

Przekierowania 301 i 302 są powszechnie używane do utrzymania efektów pozycjonowania strony w przypadku wprowadzania na niej koniecznych zmian. Specjaliści SEO mogą dzięki nim sprawić, iż mimo prowadzonych prac na serwisie, internauci zostaną przekierowani do...