Google Analytics – sprawdzanie statystyk strony

Google Analytics – sprawdzanie statystyk strony

Google Analytics to narzędzie niezbędne do wnikliwego mierzenia skuteczność strony internetowej firmy czy e-sklepu. To również ważne źródło informacji na temat funkcjonowania witryny i jej kluczowych parametrów. Serwis wymaga optymalizacji? Analityka za pomocą...
Przekierowania 301 i 302 – kiedy się je używa?

Przekierowania 301 i 302 – kiedy się je używa?

Przekierowania 301 i 302 są powszechnie używane do utrzymania efektów pozycjonowania strony w przypadku wprowadzania na niej koniecznych zmian. Specjaliści SEO mogą dzięki nim sprawić, iż mimo prowadzonych prac na serwisie, internauci zostaną przekierowani do...
Adresy URL – czyli jak stworzyć odpowiedni link?

Adresy URL – czyli jak stworzyć odpowiedni link?

Tak dużo mówimy o audycie SEO, optymalizacji strony i innych działaniach, które sprawiają, że strona jest ona przyjazna dla użytkowników oraz robotów Google – co wpływają na lepsze pozycjonowanie. Jednak musimy pamiętać, że istnieje jeszcze jedna ważna kwestia, a więc...